niedziela, 30 marca 2014

Ręcznie robione mydło:)

Mydełko 100% hand made:)

Oto naturalne, ręcznie wykonane mydelko. 
Niestety, nie mojej roboty, ale kto wie, może i ja kiedyś spróbuję;)

Dostałam je od pani Kasi, jednej ze stalych klientek sklepiku Eko-Deko.

Poręczna kostka, o goździkowym zapachu, okazała się nie tylko cieszyć oczy i nozdrza, ale i skórę:)




Moja opinia:
- mydełko obficie się pieni
- jest delikatne w konsystencji
- oczyszcza skórę, nie dając zbyt silnego uczucia "ściągnięcia",
- ma przyjemny kolor
- zawarty w niej rumianek to zioło kosmetyczne doskonałe niemal dla wszystkich (z wyjątkiem uczulonych na rumianek, ale dla pozostalych -bomba;)
- olejek gożdzikowy nadaje mu delikatny zapach, mi osobiście kojarzący się z taką własnie naturalną, ziołową świeżością, który dodatkowo ma dzialanie odkażające, antybakteryjne i przeciwgrzybicze,
- rozmiar i kształt bardzo poręczny

Polecam:)

Dla dociekliwych i ambitnych  -
przepis na takie własnie mydełko, na blogu pani Kasi:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz